Olen nyt ollut vuorokauden laihiksella ja edelleen hengissä :D. Ja tänään tein sen, mitä ei saisi tehdä. Nimittäin heti aamulla hyökkäsin katsomaan millaiset lukemat vaaka suvaitsee mulle näyttää. Olihan mulla 800 g painoa vähemmän, jipii!!! Se on vaan siinä se ongelma että kun tuo paino nyt tietenkin heittelee...niin jos sitten joka päivä juoksen katsomassa lukemia niin takuulla tulee ylä-ja alamäkiä. Eli pitäis nyt malttaa ihan vaan maanantaisin punnita itsensä.

Eilinen oli varsinainen leipäpäivä. Söin hirmuiset määrät leipää aamulla ja ison satsin myös illalla. No, tänäänkin söin heti aamiaiseksi 4 palaa ruisleipää ja nyt on sämpylätaikina kohoamassa.... että taitaapi olla heti karkin jälkeen toiseksi vaikeinta päästä tuosta leivästä eroon.

Kävin aamulla heti vaunulenkillä. Mulle ei varsinaisesti sovi yhtikäs mikään liikunta, sillä mä vaan en kestä tekemistä ilman tarkoitusta (paitsi sohvalla löhöäminen). Musta tuntuu vaan jotenkin niin ajanhaaskaukselta ajaa vaikkapa kuntosalille huhkimaan ja sitten takaisin. Mä mieluummin teen vaikka remonttia tai suursiivouksen tai jotain. Kun sitä kroppaa kerran tarvii rasittaa, niin miksei sitä tekis niin että siitä on jotain hyötyä?

No juu, meni vähän sivuraiteille. Mutta siis olin vallan onnellinen aamulenkistäni sillä keksin matkan aikana montakin hyvää ja hyödyllistä juttua aamulenkistä. Ensinnäkin mä voin samalla saattaa esikoiseni kouluun. Ja käydä samalla kaupassa. Kaupassa on aamuisin paljon tavaraa puoleen hintaan, joten voin ostaa sieltä päivän ruoat halvalla. Ja pakata tavarat kangaskasseihin jotka kulkee kätevästi vaunuissa ja jotka yleensä AINA unohtuu kotiin (siis jos menee autolla kauppaan). Bensaa säästyy, vauva saa ulkoilla ja koirakin saa liikuntaa.

Eli aivan loistava juttu tuo aamulenkki :D.Ja on muuten pirteä olokin kun aloittaa päivänsä kävelyllä, ihana fiilis tulla sitten kotiin aamiaiselle, jonka voi syödä rauhassa kun vauva jatkaa uniaan vaunuissa. Tosin yksi erittäin huono puoli tuossa kaupassa käymisessä on, jossa mun on vaan ryhdistäydyttävä. Nimittäin mä en voi olla ostamatta suklaapatukkaa. Normaalisti ostin 3, mutta nyt ostin yhden. Mutta taitaa se yksikin olla reilusti liikaa jos syön sen joka päivä :(. No, ehkä tuokin helpottaa. Nyt on nimittäin niin että makean puutostila on tehnyt mulle ikävän päänsäryn. Kärsin siitä jo eilen ja sama juttu tänään. Kun taas kroppa alkaa tottua pienempään sokerimäärään, niin päänsärkykin vähenee ja mun selkäranka kasvaa ja lujittuu pikkuhiljaa...ehkä.

Tänään pääsen kampaajalle ja ajattelin että sekin taas piristää. Ja illalla on esikoisen jalkkispeli. Välissä ajattelin vielä tehdä toisen kävelylenkin (eli käydä kirjastossa) ja tänään syödään hernekeittoa ruoaksi. Siitäkin jätin nyt pekonin pois ja laitoinkin lihaksi kevyttä kinkkua.

Näillä mennään taas :)