Mutta ihan pakko hehkuttaa!!! Ensinnäkin mä kävin tänään ostamassa vihdoin apteekista ummetuslääkettä ja toivon että alkaa tepsimään.

Toisekseen tein havainnon... mun housut on nyt sopivat!! Siis ne, mitkä mulla on viimeisissä kuvissakin ja joista tursuaa vyötäröltä. No, ei tursu enää. Siitä innostuneena uskaltauduin kaivamaan kaapista semmoiset housut, jotka hiljan ostin liian pieninä.

NE MENI PÄÄLLE!!!!!! Aika ihanaa!! Ja mulla vielä kuukautiset jolloin turpoan aina tosi paljon. Nyt viimeistään tuli todistetuksi että se mittanauha ja vaatteet on kyllä parhaat laihtumisen mittarit. Mulla nimittäin ei vieläkään ole se satanen paukkunut.

Jos vaan tältä sairastelultani pystyn, niin koitan ens viikolla urheilla mahdollisimman paljon pohjosessa. Ihanaa, meinasi jo hetkeksi motivaatio TAAS lopahtaa. Kyllä sitä näemmä koko ajan vaan tapahtuu, vaikka niin tuskastuttavan hitaasti.

Reissusta kun tulen, niin otan seuraavat kuvat. Toivottavasti niistä näkee taas muutkin jotain tapahtuneen :)

Syömisiä en viitsi laittaa nyt. Ne kun on tällä viikolla olleet niin epäsäännöllisiä eikä edes mitenkään terveellisiä.

Ylihuomenna on sitten lähtö, joten kaiketi se viikon tauko tässä pamahtaa.