Mulla on ollut taasen vähän motivaatio-ongelmia laihiksen suhteen. En ole jaksanut seurata, saati kirjata syömisiä ja liikuntakin on ollut vähäistä. Tai no, olenhan mä päivittäin hikoillut tontilla. Mutta siis lenkillä en ole aikoihin päässyt käymään. Perjantaina olin sauvakävelyllä, mutta edellisestä kerrasta on paljon aikaa.

Paino junnaa samoissa, välillä vähän nousten, mutta sitten taas tippuu tuohon 97 kilon tuntumaan. Annoskokoja olen nyt onnistuneesti pienentänyt ja lauantaina tein yhden huippupäätöksen. Olin Ikeassa katsastamassa keittiötarjontaa tulevaan kotiimme ja mies soitti pyytäen hakemaan meille kebabit/pitsat. Minäpä päätin olla hakematta moisia itselleni ja söin Ikeassa pienen lihapulla-annoksen kera runsaan salaatin. Ja sitten kurvasin hakemaan miehelle kebabin :). Eipä silti, me syödään moista sapuskaa sangen harvoin ja silloinkin saan ensinnäkin kamalan mahakivun jälkikäteen, sekä karmivan janon loppuillaksi. Siksi päädyin tuohon Ikean sapuskaan. Mutta oli siinä varmaan edes vähän vähemmän kaloreita kuin kebsussa :).

Niin, tein tosiaan mittanauhatyötä tänään, kun ajattelin että josko se vaikka taas lisäisi motivaatiota. Yllätyksekseni senttejä on hävinnyt jälleen :). Nyt mitat ovat seuraavat:

rinta: 120 cm, vyötärö:113 cm, lantio:125 cm ja takalisto:122 cm.

Onhan noissa vielä huisisti kadotettavaa jäljelläkin, mutta kun katsoo ensimmäisiä mittauksiani, niin onhan se myönnettävä että edistystä on tapahtunut. Mukavaa :).

Meillä on muuten mies kutistunut silmissä tontilla huhkimisen ansiosta. Hänen vanhat housunsa roikkuu päällään ja tänään just naureskelin että pakaratkin on puolittuneet (mikä ei mun mielestä ole lainkaan hyvä juttu :D ). Tuttavat ovat kehuneet että miehen poskistakin on puolet kadonnut jonnekin. Mies ei koskaan ole ollut lihava, mutta välillä ehkä vähän tuhdimmassa kunnossa. Toivottavasti ei sentään niin paljon laihdu että painaisi vähemmän kuin minä, kaveri kun on kuitenkin kaksmetrinen hujoppi ja mun mielestä olis sietämätöntä jos hän olis kevyempi kuin minä. Pakko siis alkaa itsekin huhkimaan kahta kauheammin tontilla :). Voin muuten vinkata, että isolla kirveellä klapien hakkaaminen on aivan uskomatonta liikuntaa. Vapaaehtoiset voi tulla itse meidän tontille kokeilemaan ihan ilmaiseksi , työsarkaa kyllä riittää ;)