Nimittäin läskit lotisemaan ja sulamaan. Tänään punnitsin itseni. Painoa on 106,9 kg ja pituutta 175 cm. Eli melkosta paljon on painoa jota sulatella.

En voi niinkään laihduttaa, sillä imetän reilu 6-viikkoista vauvaani. Mutta voin kyllä katsoa mitä laitan suuhuni ja lisätä liikuntaa. Tavoite on painaa 80 kg. Se on mulle ihan passeli paino. Toki vähemmänkin kelpaa, mutta enempi ei.

Teen tästä nyt niin julkista ja noloa kuin vain voin. Sittenpähän on pakko tehdä asialle jotain ja lopettaa häpeilemästä. Liitän siis karut kuvat mukaan. Päivittelen tätä jatkossa aina kun vaan voin ja koitan ulkoasullekin keksiä jotain (osaamiseni rajoissa).

Mutta näillä mennään nyt, korkki on avattu ja suunta ei oo ku alaspäin :).Ekana tulee kuva jossa olen minä ennen, lähes 30 kiloa sitten. Siihen siis tähdätään...

1851199.jpg

Ja seuraavaksi karu totuus tästä hetkestä. Täytyy pyytää miehen ottamaan parempia kuvia, peilin kautta vähän hankalaa...

1851247.jpg

1851249.jpg

1851253.jpg

1851259.jpg

Ja siis tarkennukseksi: näissä kuvissa EN ole raskaana vaikka siltä näyttääkin... Mutta... pakko puolustautua että missään nimessä mä en ole vielä palautunut raskaudesta. Siis tarkoitan että vatsa on kyllä edelleen normaalia isompi. Toki mulla on normaalistikin iso vatsa, mutta tuo on tuollainen pallo. Ja mulla ei ole toivoakaan mahtua housuihin jotka ennen raskautta oli mulle aivan liian isot. Onhan mulla nyt jäänyt 7 kg raskaudesta kilojakin, mutta silti...ei tuo pötsi oo normaalia läskiä vielä.