Ei, en ole edelleenkään ratkennut, mutta jotenkin silti on tästä päivästä morkkis kun olen joutunut vähän säveltämään taas ja muutakin. Eli aamulla söin kiltisti 2 pienehköä porkkanaa. En jaksanut raastaa niitä, joten napsin kokonaisina. Aamiaiseen olis kuulunut myös sitruunamehu jonka sitten lahjakkaasti unohdin :(.

Lounaaksi piti syödä pieni pala leipää ja väh.300g vähärasvaista kalaa. Söin sitten seitiä 400g. Maustoin sen valmiilla mausteseoksella, joka oli aivan liian suolaista. Siitä(kin) iski morkkis.

Päivällinen meni tosi myöhäiseen. Pidettiin siskon kanssa kunnon siivoustalkoot ja laitettiin tosissaan hihat heilumaan. Kun vihdoinkin lopetettiin urakointi, huomasin että kello oli jo kahdeksan illalla!! Niinpä paistoin nopeasti ostamani naudanlihat (piti olla väh.250g ja mulla oli peräti 500g) ja tein hätäisesti vihreää salaattia kurkusta, purjosta ja jäävuorisalaatista. Maustoin salaatin sitruunamehulla. Mulla on pohjaton vatsa lihan(kin) suhteen, joten koko puoli kiloa meni kyllä helposti alas. Vaikka tosin sitten iski morkkis, olishan sitä vähempikin riittänyt... Viimeinen niitti morkkisarkkuuni oli se, että jälkikäteen huomasin unohtaneeni keitetyn parsan (jota mulla ei tosin olis edes ollut, ainoastaan pakastepapuja).

Vettä join noin 3 litraa.

Eli kiltisti olen edelleen ruodussa, mutta jotenkin tämä päivä ei siltikään ollut erityisen onnistunut. No, huomenna taas paremmin :)