Tämä viikko on ollut ja tulee vielä olemaan haastava. Mä olen kipeä, mulla on taas aika kiirettä ja mulla on kuukautiset.

Noista edellä mainituista syistä mun ruokailut on epäsäännöllisiä, en pysty liikkumaan ja mun tekee hirveästi mieli makeaa koko ajan.

Ylpeänä voi kuitenkin kertoa, että aika vähillä vaurioilla ollaan selvitty :). En ole jaksanut käyttää kiloklubia nyt, mutta siis uskallan väittää ettei kalorit ole paukkunut.

Ei tietoakaan aamiaisesta tai muutenkaan järkevistä ruokailuajoista, mutta karkkiin en ole sortunut. Siitä olen ylpeä.

Tässä horroksessa (vauva valvotti viime yön niin, että nukuin vajaa 3 tuntia) en edes muista mitä söin toissapäivänä. Paitsi että ainakin pestopastaa ja filepekonia.

Eilen söin...hmm... mysliruisleipää kahteen otteeseen ja illalla vielä pestopastaa. Hiilareita juu, mutta tuskin sentään liiaksi asti.

Eilen jaksoin jopa siivota varaston, siinä oli sitä liikuntaakin samalla kun kannoin raskasta kuormaa paikasta toiseen.

Tänään, huomenna ja perjantaina on kiire. Ja lauantaiaamulla lähdetään ajamaan pohjoiseen. Matka tulee kestämään n. 12 tuntia ja ruokailut tulee olemaan valmisruokien varassa pitkälti.

Olen viikon reissussa, enkä ole varma voinko silloin päivitellä blogia. Se riippuu ihan siitä että otetaanko me kannettava mukaan vai ei. Mutta jos ei oteta, niin lupaan ja vannon (niin itselleni kuin muille), että urheilen minkä pystyn, enkä repsahda syömisten kanssa.

Eli hitaasti mutta varmasti eteenpäin, välillä kompuroiden, mutta aina vaan eteenpäin :)